webshop-keurmerk

WEBSHOP KEURMERK

Veilig en vertrouwd winkelen staat bij ons hoog in het vaandel. fattoria.nl werd op 4 juli 2017 goedgekeurd door de Stichting Webshop Keurmerk en mag sindsdien het officiële Webshop Keurmerk logo voeren. Als u winkelt bij een webwinkel aangesloten bij Webshop Keurmerk dan weet u als consument dat:

  • u veilig kunt betalen;
  • u zeker weet bij welk bedrijf u winkelt;
  • uw privacy gewaarborgd is;
  • Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
  • U kunt mailen naar:info@fattoria.nl
    Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
    en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
  • Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?vent=main.home.chooseLanguage  Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
  • de Keurmerk-code door de webwinkel moet worden nageleefd;
  • U een bedenktermijn van 30 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen.

Met andere woorden, u kunt veilig en betrouwbaar winkelen bij fattoria.nl. Webshop Keurmerk wordt dan ook aanbevolen door de Nederlandse Autoriteit Consument en Markt.



Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »